Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

Kiszállítás értékhatár, szállítási költségek:

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK:

10.000 Ft feletti rendelés esetén: ingyenes házhoz szállítás
8.000 Ft – 10.000 Ft közötti rendelés esetén:   500 Ft szállítási díj
6.000 Ft – 8.000 Ft közötti rendelés esetén:   1.000 Ft szállítási díj
4.000 Ft – 6.000 Ft közötti rendelés esetén:   1.500 Ft szállítási díj
4.000 Ft alatti rendelés esetén:   3.000 Ft szállítási díj

FIGYELEM! A webáruház által generált szállítási költség eltérhet a véglegestől! A végső összegnél a termékárakba beépített göngyöleg értékét nem áll módunkba figyelembe venni!

Kiszállítás: Budapest és 25 km-es vonzáskörzetében, ettől távolabb egyedi megegyezés kérdése.

A telephelyünkön történő személyes átvétel lehetséges!

Emeletre való felszállítás, illetve pincébe való leszállítás (lift nélküli házak esetén, ahol kiskocsival való közlekedés nem megoldható): emeletenként és fordulóként (ahányszor fel kell menni) 250 Ft, ami a rendelés leadása után kerül megállapításra (felmerülő kérdés esetén az alábbi szám hívható munkaidőben: 06-70/263-6072)

A megrendeléstől számított 5 munkanapon belül tudjuk vállalni a kiszállítást Budapesten és 25 km-es vonzáskörzetében. Ettől távolabb egyedi megegyezés kérdése.

 

Általános Szolgáltatási Feltételek

tartalmazza Duldner Albertné EV. (2336 Dunavarsány-Erőspuszta, adószám: 55642969-2-33), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Duldner Albertné EV.
A szolgáltató székhelye: 2336 Dunavarsány-Erőspuszta
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: 2336 Dunavarsány-Erőspuszta, Ipari Park
Regisztrációs szám: 4817735
Adószáma: 55642969-2-33
Közösségi adószám: HU5562969
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Bíróság
Telefonszámai: 70-263-6072 ; 20-9-758-586
FELIR SZÁM: AA6400381
Adatvédelmi nyilvántartási száma: (folyamatban)
Engedély száma: ANTSZ 486-2/ 2004
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Alphadesign Bt. 4400 Nyíregyháza, Csipke u. 14.

Általános rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2 Szerződési Feltételek közzététele
A Weshop Szerződési Feltételek Felhasználó által történő elfogadása a Webshop-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Felhasználó a szolgáltatást igénybe veszi, azaz az oldalon regisztrációt indít és/vagy árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

1.3 Szerződési Feltételek hatálya
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Webshop Szerződési Feltételeket bármikor módosíthatja. A Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webshop Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a Webshop-szolgáltatást biztosítja.

A szolgáltatás

2. A szolgáltatás
A Szolgáltató a Felhasználók részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webshop-szolgáltatást.

2.1 A Webshop-szolgáltatás területi hatálya
A Webshop-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Szolgáltató azonban kizárólag Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el.

A fizetés módjai, BARION bankkártya elfogadás

3.1 A felhasználó rendelésének árát utánvétellel vagy közvetlen banki utalással, illetve BARION bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki. A bankkártyás fizetés során a webáruház a Felhasználót a BARION rendszeréhez irányítja, ahol a fizetést elvégezheti.

A webshop a bankkártyás fizetés során banki információkat nem kezel, a fizetéssel kapcsolatos bizalmas bankkártya információkat nem ismeri meg. A sikeres kifizetés után a BARION rendszer a Felhasználót a webshopba visszairányítja, a Felhasználó a kifizetett megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap.

A szerződés létrejötte

4. A Szerződés létrejötte és módosítása

4.1 Általános jellemzők
A Szerződés a jelen Szerződési Feltételek elfogadásával, illetve a Szolgáltató internetes felületén történő megrendeléssel jön létre.

A szerződés nyelve a magyar.

A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Felhasználó a megrendelést jóváhagyja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a Felhasználó adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

A webáruházban a termékek mellett feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, azonban a szállítási díjat nem. A szállítási díjat a kosároldalon kalkulálja a webshop a kosárérték függvényében.

4.2 A vásárlással a Felhasználó elismeri, hogy előzőleg tájékozódott jelen Általános Szerződési Feltételek felől, és elfogadja annak tartalmát.

A rendelés menete

5. A webáruházban való vásárlás regisztrációhoz nem kötött. A vásárlás során megadott szállítási információkat a Szolgáltató adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottaknak megfelelően kezeli. Amennyiben a Felhasználó dedikált kedvezményekre tart számot, akkor a regisztráció kötelező. Ebben az esetben a regisztrációt a Szolgáltató végzi el, tekintve, hogy a dedikált kedvezmények igénybevétele előzetes megállapodás után lehetséges.

A regisztrációkor megadott információk:
név, emailcím, telefonszám, cégnév, cég székhely, szállítási cím

5.1 A Felhasználó a termékoldalakon látható és részletezett termékek egységcsomagját a ‘kosárba teszem gombbal’ virtuális kosárba gyűjti. Az említett gomb melletti mezőben megadhatja a megrendelni kért termék mennyiségét. A kosároldalon továbbá lehetőség van az adott termékek mennyiségét módosítani tételenként.

A kedvezmények igénybevételéhez a webáruház kuponkódokat alkalmaz, amelyeket a kosároldalon kell érvényesíteni. A ‘Pénztár’ oldalon a szállítási és számlaadáshoz szükséges információkat kell megadni. A megrendelés után e-mailben visszaigazolást kap a Felhasználó és a Szolgáltató, aki ennek megfelelően megkezdi a megrendelés feldolgozását.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

6.1. A megrendelések feldolgozása annak megérkezését követő 24 órán belül megkezdődik.

6.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

6.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Az elállás joga

7.1 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7.2 Az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a kiszállított termékek érintetlen csomagolásban érkezzenek vissza a Szolgáltatóhoz. A termékek visszaküldésének költségei a Felhasználót terhelik.

Garancia és jótállás

8.1 A termékekre a Szolgáltató törvény szerint előírt garanciát vállalja. Hiba esetén az Ügyfélszolgálat személyesen vagy telefonon tájékoztatja a Vevőt a teendőkről, illetve az elérhetőségek valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

9.1 A panaszügyintézés helye – megegyezik az értékesítés helyével, vagy a Vevő telefonon és emailben fordulhat a Szolgáltató ügyfélszolgálatához. Az alábbi elérhetőségeken:

Duldner Albertné EV. 2336 Dunavarsány-Erőspuszta,
email: info@tunderviz.hu
Telefon / fax / üzenetrögzítő: 24/473-605 (8-16 óráig)
Mobil: 70-263-6072 ; 20-9-758-586 (8-16 óráig)

Küldje el kérdését, üzenetét!

Kollégánk hamarosan válaszol Önnek. Kattintson a gombra!

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0