Általános Szerződési Feltételek

Kiszállítás értékhatár, szállítási költségek:

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK:

12.000 Ft feletti rendelés esetén:                       ingyenes házhoz szállítás
10.000 – 12.000 Ft közötti rendelés esetén:         1000 Ft szállítási díj
8.000   – 10.000 Ft közötti rendelés esetén:        1500 Ft szállítási díj
6.000   –  8.000 Ft közötti rendelés esetén:        2000 Ft szállítási díj
6.000 Ft alatti rendelés esetén:                             3000 Ft szállítási díj

FIGYELEM! A webáruház által generált szállítási költség eltérhet a véglegestől! A végső összegnél a termékárakba beépített göngyöleg értékét nem áll módunkba figyelembe venni!

Kiszállítás: Budapest és 25 km-es vonzáskörzetében, ettől távolabb egyedi megegyezés kérdése.

A telephelyünkön történő személyes átvétel lehetséges!

Emeletre, magasföldszintre való felszállítás, illetve pincébe való leszállítás(lift nélküli házak esetén, ahol kiskocsival való közlekedés nem megoldható): emeletenként és fordulónként (ahányszor fel kell menni) 250 Ft, ami a rendelés leadása után kerül megállapításra. Bővebben: a lépcsőn megtett szintek száma x ahányszor fel kell menni x 250 Ft. (felmerülő kérdés esetén az alábbi szám hívható munkaidőben: 06-70/263-6072)

A megrendeléstől számított 5 munkanapon belül tudjuk vállalni a kiszállítást Budapesten és 25 km-es vonzáskörzetében. Ettől távolabb egyedi megegyezés kérdése.

Vízadagoló gép vásárlása kizárólag legalább 4 db 19 literes Tündérvíz vásárlása esetén lehetséges.

Preambulum

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Ászf.) generális jelleggel szabályozza a Tündérvíz Korlátolt Felelősségű Társaság (2336 Dunavarsány, Erőspuszta tanya 034/27 Hrsz.; adószám: 32712944-2-13.. a továbbiakban: Társaság vagy Vállalkozó vagy Vállalkozás vagy Szolgáltató) Üdítőital, ásványvíz gyártása,
Élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelem,
Ital-kiskereskedelem Ital nagykereskedelme, valamint víz, palackozott víz, italok és üdítőitalok adásvétele és vízadagoló automaták adásvétele és bérlete tevékenységével, valamint palackozással kapcsolatosan a megrendelőkkel kötött szerződések szerződéses feltételeit. Amennyiben a felek egymás közötti szerződéses viszonyaikban írásban eltérően nem állapodnak meg, úgy jelen Ászf. rendelkezései irányadóak. A Vállalkozó és a Megrendelő közötti szerződéses viszonyokban a Felek csak jelen Ászf. közzétételét követően írásban létrejövő eltérő megállapodással térhetnek el jelen Ászf. rendelkezéseitől, az Ászf-től való eltérésre történű kifejezett utalással, ennek hiányában az Ászf-től való eltérést a Felek érvénytelennek tekintik.


Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan, a Társasággal írásbeli, szóbeli vagy ráutaló magatartással kötött szerződésre, árajánlatra, megállapodásra, megbízásra, megrendelésre vagy meghatalmazásra, mely alapján Társaság ellenszolgáltatás fejében Üdítőital, ásványvíz gyártása, Élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelem, Ital-kiskereskedelem Ital nagykereskedelme, valamint víz, palackozott víz, italok és üdítőitalok adásvétele és vízadagoló automaták adásvétele és bérlete tevékenységével, valamint palackozással kapcsolatosan tevékenységével kapcsolatosan szerződéskötése, vagy más egyéb szolgáltatást nyújt a Megrendelő vagy harmadik fél részére, illetve ekörben alvállalkozót alkalmaz, további megbízottat vesz igénybe szerződéses kötelezettségei teljesítése körében. Jelen Ászf. időbeli hatálya, ha jelen Ászf. eltérően nem rendelkezik, úgy a Felek közötti jogviszony létrejöttére irányuló ajánlatkéréstől vagy a jogviszony létrejöttét megelőző tárgyalások megkezdésétől hatályos. Jelen Ászf hatálya kiterjed a vállalkozás és a megrendelő, valamint a velük jogviszonyban álló további személyek minden a szerződés megkötésével és teljesítésével összefüggésben álló megkeresésére, szerződéskötésére és teljesítésére, jognyilatkozatokra.

Szolgáltató adatai:

Név: Tündérvíz Korlátolt Felelősségű Társaság 
cégjegyzékszám: 13-09-237832
adószám: 32712944-2-13
székhely: 2336 Dunavarsány, Erőspuszta tanya 034/27 Hrsz
e-mail cím: info@tunderviz.hu

Regisztrációs szám: 4817735
Cégjegyzékszám: 13-09-237832
Adószáma: 32712944-2-13
Közösségi adószám: HU32712944
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Bíróság
Telefonszámai: 70-263-6072 ; 20-9-758-586
FELIR SZÁM: AB4593440
Adatvédelmi nyilvántartási száma: (folyamatban)
Engedély száma: ANTSZ 486-2/ 2004
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Alphadesign Bt. 4400 Nyíregyháza, Csipke u. 14.

Általános rendelkezések

1 Jelen Ászf. vonatkozásában az alábbi fogalommeghatározások irányadók:


a) Felek: Az Ügyfél és a Társaság egyidejűleg
b) Ügyfél vagy Megrendelő: Minden a Társasággal szerződéses viszonyban álló vagy szerződéskötésre irányuló tárgyalásokban résztvevő jogi személy, természetes személy vagy személyegyesülés, relatív jogképességgel rendelkező személy, aki a Társasággal Üdítőital, ásványvíz gyártása,
Élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelem,
Ital-kiskereskedelem Ital nagykereskedelme, valamint víz, palackozott víz, italok és üdítőitalok adásvétele és vízadagoló automaták adásvétele és bérlete tevékenységével, valamint palackozással kapcsolatosan, valamint ezekhez kapcsolódó kiegészítő tevékenységek mint főtevékenységgel és egyéb a Társaság tevékenységi körébe tartozó tevékenységével kapcsolatosan szerződést köt, vagy ilyen szerződéses viszony megkötésére irányuló tárgyalást folytat a Vállalkozóval, ajánlatot kér, melyben a Társaság mint vállalkozás vesz részt.
c) Szolgáltatás: Egyedi szerződés alapján a Vállalkozó által végzett Üdítőital, ásványvíz gyártása,
Élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelem,
Ital-kiskereskedelem Ital nagykereskedelme, valamint víz, palackozott víz, italok és üdítőitalok adásvétele és vízadagoló automaták adásvétele és bérlete tevékenységével és palackozás tevékenységével kapcsolatosan és egyéb a Társaság tevékenységi körébe tartozó tevékenységek.
d) Alvállalkozó: olyan cég vagy egyéni vállalkozó, természetes személy, mely vagy aki a Társaság megbízásából vesz részt az Ügyfelek részére történő szolgáltatás-nyújtásban, szerződés megkötésében vagy teljesítésében közreműködik, egyéb ahhoz kapcsolódó tevékenységet végez a Társaság megbízásából, vállalkozási, megbízási vagy egyéb jogviszony alapján.
e) Munkavállaló: a Vállalkozóval munkaviszonyban vagy munkavégzésre irányuló megbízási jogviszonyban álló vagy korábban a Vállalkozóval munkaviszonyban állt természetes személy tekintet nélkül annak munkakörére vagy feladatkörére.
f) Áru vagy Termék: a Vállalkozás által forgalmazott valamennyi termék és szolgáltatás, beleértve víz, ásványvíz, üdítőitalok és vízadagolóautomatákat és a www.…….. honlapon keresztül forgalmazott vagy bérletre kínált valamennyi terméket..
g) Eszközráfordítás vagy ráfordítás: Minden olyan költség, amely a szolgáltatáshoz kapcsolódó anyagbeszerzés, eszközbeszerzés költsége, mely eszközráfordítás összegét a vállalkozó elszámolása alapján számla bemutatásával állapítja meg a Vállalkozó.
h) Szállítási díj: A Termék Megrendelő által megjelölt helyre történő szállítással felmerülő összes költség és díj.
i) Vételár: A Honlapon vagy a Honlapon közétett árlistában vagy az Ügyfélnek megküldött Árlistában közölt ajánlatban szereplő a Termék áraként megjelölt vételár, a megjelölt pénznemben. Amennyiben a Honlapon közzétett ár és az az Ügyfélnek megküldött Árlistában szereplő ár között eltérés van, úgy a vételárnak az az Ügyfélnek megküldött Árlistában szereplő árat tekintik a felek.
j) Egyedi megrendelés vagy Egyedi Szerződés vagy Egyedi Szerződés: A jelen Ászf. V. pontjában meghatározott fogalom jelen Ászf. egészére hatályos.
k) Honlap: a www.…………….. elérési cím alatt található honlap és annak minden aloldala.
l) Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvényben (a továbbiakban: Ptk.) 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontjában meghatározott fogalommal azonos.
m) Társaság vagy Vállalkozó vagy Vállalkozás vagy Szolgáltató: Tündérvíz Korlátolt Felelősségű Társaság (2336 Dunavarsány, Erőspuszta tanya 034/27 Hrsz.; adószám: 32712944-2-13.)

A szerződés tárgya

A Vállalkozás vételárfizetés és szállítási díj ellenében kötelezettséget vállal arra, hogy az alább rögzített feltételek mellett egyedi megrendelést követően létrejövő Egyedi Szerződés alapján a Megrendelő vagy általa kijelölt harmadik személy részére az egyedi megrendelés alapján létrejövő szerződésben megjelölt és körülírt Árut a Megrendelő által megadott postázási címre megküldi.
A Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a Vállalkozó által szolgáltatott termékért számla ellenében a szállítást megelőzően az Egyedi Szerződésben meghatározott Vételárat és Szállítási díjat fizet a Vállalkozó részére, valamint a Terméket átveszi.

Vállalkozó kötelezettségei

1. A Vállalkozó a jelen Ászf alapján létrejövő Egyedi Szerződés alapján köteles a Megrendelő részére az Egyedi Szerződésben meghatározott Terméket vételár ellenében a vállalt szállítási időben a Megrendelő részére átadni és a Termék tulajdonjogát átruházni.

2. A Vállalkozó, amennyiben az Egyedi Szerződés eltérően nem rendelkezik a Terméket az Egyedi Szerződés létrejöttétől számított hatvan napon belül köteles a Megrendelő részére megküldeni. A Termék akkor minősül kézbesítettnek, amikor a Terméket a Megrendelő vagy vele egy háztartásban élő személy vagy egyéb átvételre meghatalmazott személy a Terméket átvette vagy a megrendelő által megjelölt csomagátvételi pontra a Termék megérkezik.

3. Amennyiben a Vállalkozó az Egyedi Szerződésből eredő kötelezettségei teljesítése során a Termék átadásával, megküldésével késedelembe esik a Vállakozó az Egyedi Szerződésben vagy jelen Ászf-ben meghatározott határidőn túl jogosult a Megrendelő e-mailben történő értesítésével 30 nap póthatáridőt igénybe venni, a Megrendelő ezen póthatáridőn belül a késedelemre hivatkozással elállási jogával vagy egyéb késedelemre alapított igénnyel nem élhet a Vállalkozással szemben.

4. Amennyiben a Termék a kézbesítéskor hibás vagy nem felel meg az Egyedi Szerződésben leírt minőségi követelményeknek a Megrendelő köteles a Vállalkozás részére kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági helytállást biztosítani, a Vállakozás ezen Terméket köteles 60 napon belül kicserélni vagy kijavítani.

5. Amennyiben a Termék a kézbesítéskor nem tartalmaz megfelelő mennyiséget (a továbbiakban: Mennyiségi Hiba) úgy ezt a Megrendelő köteles nyomban jelezni a Vállalkozás részére, és a Vállalkozás a mennyiségi hibával érintett hiányt 60 napon belül köteles pótolni.

6. A Vállalkozó az egyedi szerződések teljesítéséhez alvállalkozót, közreműködőt jogosult igénybe venni, azonban amennyiben a Termék kiszállítása során a szállítást végző személy, társaság esik késedelembe, ezen késedelemért vagy hibáért a Vállalkozás nem felel.

7. A Vállalkozó köteles helytállni az általa, illetve az általa alkalmazott munkavállalók vagy megbízottak, alvállalkozók által szándékosan okozott károkért. A Vállalkozó nem felel azokért a hibákért és károkért, amely a nem megfelelő használat, szállítás kezelés folytán áll elő, a Megrendelő által kifejtett tevékenységére vezethető vissza vagy azzal összefüggésben állt elő vagy kívülálló harmadik személy közrehatása folytán áll elő.

8. Amennyiben a Felek az Egyedi Szerződésben személyes átvételt kötnek ki, úgy az Ügyfél a Társaság székhelyén munkanapon 8:00 és 16:00 közötti időben előre egyeztetett időpontban veheti át a Terméket, mely esetben a Termék elszállítása és szállítóeszközre rakodása az Ügyfél feladata és Felelőssége, azzal, hogy a Társaság szákhelyének berendezéseit és felszerelési tárgyait az Ügyfél nem veheti igénybe, egyúttal azokat óvni is köteles.

9. A Vállalkozó a Honlapon vagy a Megrendelésre adott válaszban jogosult megtagadni, hogy valamely helyszínre Árut szállítson ki, mely esetben a Vállalkozó csak személyes átvétel lehetőségét biztosítja, ezen szállítás megtagadását a Vállalkozó nem köteles indokolni.

Megrendelő kötelezettségei

1. A Megrendelő köteles az Egyedi Szerződés létrejöttéhez szükséges személyazonosító adatait így különösen nevét, lakcímét vagy székhelyét, természetes személy esetén anyja születési nevét, születési helyét és idejét, jogi személy esetén nyilvántartó hatóságot és regisztrációs számot helyesen és pontosan megadni a regisztráció során (a továbbiakban: Regisztráció) vagy az Egyedi Megrendelésben helyesen megadni. A regisztrációt a Megrendelő a vásárlást megelőzően a Honlapon keresztül köteles elvégezni, és helyes és helytálló adatokat köteles megadni, ennek hiányában a hibás teljesítés vagy a teljesítés elmaradásáért a Megrendelő felel, így a vállalkozás jogosult az Egyedi Szerződéstől egyoldalú jognyilatkozatával elállni azzal, hogy a felmerült költségeit a vételárból jogosult levonni és az ezen felüli részt a Megrendelőnek visszautalja. Amennyiben a Megrendelő az Egyedi Megrendelést nem a honlapon található webshopban adja le, úgy az Egyedi Megrendelést tartalmazó e-mailben köteles megadni személyazonosító adatait így különösen nevét, lakcímét vagy székhelyét, természetes személy esetén anyja születési nevét, születési helyét és idejét, jogi személy esetén nyilvántartó hatóságot és regisztrációs számot, a megrendelt termék nevét fajtáját és mennyiségét, illetve bérlet esetén a bérelt Termék mennyiségét, fajtáját és a bérlet időtartamát.

2. A Megrendelő köteles a Honlapon keresztüli, Webshopban történő Megrendelés esetén egyidejűleg a vételárat és szállítási díjat előre megfizetni, melynek jogcíme előleg (a továbbiakban: Előleg). Az Előleg a vételárba beleszámít. Az Előleg, mely a vételár teljes összegével egyenlő a Megrendelés elfogadásával teljesített vételárnak minősül.

3. Amennyiben a Megrendelő a Megrendelést e-mail útján adja le, úgy az Egyedi Szerződés létrejöttét követően a szállítás, gyártás megkezdését megelőzően köteles a vételárat és szállítási díjat előre megfizetni, melynek jogcíme előleg (a továbbiakban: Előleg). Az Előleg a vételárba beleszámít. Az Előleg, mely a vételár teljes összegével egyenlő a Megrendelés elfogadásával teljesített vételárnak minősül.

4. A Megrendelő köteles vételárat, Eszközráfordítás és szállítási díj teljes összegét megfizetni.

5. A Megrendelő köteles a Vállalkozó részére minden olyan információt rendelkezésre bocsájtani, amely a Vállalkozó jelen ÁSZF-ből és az Egyedi Szerződésből fakadó kötelezettségei ellátásához szükséges, így különösen a Termék szállításához szükséges pontos cím megjelölésére. A vállalkozót kár felelősség és kellékszavatosság nem terheli, amennyiben a Megrendelő a Termék megfelelő átadásához szükséges információkat és közreműködést nem adja meg a Vállalkozás részére vagy adatokat hibásan vagy hiányosan adja meg.

6. Amennyiben az Egyedi Szerződés létrejön, de a Megrendelő a vállalkozó részére elérhetetlené válik, vele kapcsolatot nem tart ezen állapotok valamelyike 14 napig fennáll vagy a Terméket nem veszi át, a csomag nem kereste, címzett ismeretlen jelzéssel érkezik vissza Vállalkozáshoz, akkor a Vállalkozó az Egyedi Szerződést felmondhatja és a Megrendelő a Vállalkozó részére az Egyedi Szerződésben kikötött szállítási költség és egyéb költségek levonása után a vételár összegének 50%-kának megfelelő összegű kötbért köteles megfizetni, azzal, hogy a Vállalkozás a kötbér összegét jogosult a vételárból kielégíteni, az ezen felül fennálló összeget a Vállalkozás a Megrendelőnek visszautalja, a Vállakozó általi Egyedi Szerződés felmondása esetén a kötbér a felmondást követő napon esedékes.

7. A Megrendelő köteles helytállni az általa, munkavállalója vagy megbízottja, illetve a vele egy háztartásban élők illetve vele szerződéses viszonyban álló harmadik személy által a Vállalkozónak vagy Alvállalkozójának okozott károkért.

8. A Megrendelő a vételárat, eszközráfordítások díját és szállítási díjat banki átutalás útján, bankkártyás fizetés útján vagy a Honlapon biztosított egyéb fizetési módon megfizetni és a Terméket átvenni.

9. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Termékekhez adott termékleírást, használati utasítást és a Termék adottságaiból és rendeltetéséből eredő használati módot követni, az ezektől eltérő használatért a Megrendelő felel.

Egyedi megrendelés és egyedi szerződés létrejötte

1. Egyedi Megrendelés vagy Megrendelés: Az egyedi szerződés létrejöttéhez szükséges a Megrendelő megrendelése, melyet a Honlapon elektronikus úton webshopban regisztrációt követően tehet meg vagy email útján a …… e-mailcímre történő elektronikus levél küldése útján a megrendelt termék megjelölésével és annak mennyiségének megjelölésével valamint a szállítási hely megjelölésével, egyedi megrendelésnek minősül, ha a Megrendelő regisztrációt követően a Honlapon megjelenített Terméket vagy Termékeket a Honlapon üzemeltetett webáruházon keresztül megrendeléskánt megjelöli, „kosárba rakja” és a megrendelést elküldi vagy véglegesíti. A nem fogyasztónak minősülő Megrendelő az Egyedi Megrendeléstől nem állhat el azt nem vonhatja vissza.

2. Egyedi Szerződés: Az Egyedi Szerződés az Egyedi Megrendelés Vállakozó általi elfogadásával jön létre, mely lehet a Megrendelésről való e-mailben küldött visszaigazolás vagy az Egyedi Megrendelésre adott újabb ajánlat megküldése, ha annak elutasításáról a Megrendelő 2 napon belül nem nyilatkozik. Az Egyedi Szerződés létrejöttének napja a visszaigazoló e-mail vagy elfogadó nyilatkozat elküldésének napja. A Felek az Egyedi Szerződés létrejöttének tekintik azt az esetet is, ha a Megrendelő a Társaságnak Egyedi Megrendelést e-mail útján küld meg a jelen ÁSZF V. 1. pontjában megjelölt vagy a Honlapon megjelölt egyéb e-mailcímre, melyet követően a Társaság e-mail útján elfogadja vagy a Megrendelést nem fogadja el, de ehelyett más tartalmú ajánlatot küld meg, melyet a Megrendelő elfogad vagy 2 napon belül nem utasít el, mely esetben a Felek úgy tekintik, hogy a Társaság Megrendeléstől eltérő ajánlatát elfogadja. A Felek az Egyedi Szerződés létrejöttének tekintik azt is, amennyiben a Megrendelő telefonon vagy személyesen megrendelt Terméket átveszi, mely esetben a Vételárnak a Felek a Honlapon feltüntetett árat tekintik.

3. Amennyiben a Vállalkozás a Megrendelést 7 napon belül nem erősíti meg, nem fogadja el, úgy azt a Felek úgy minősítik, hogy a Vállalkozás a Megrendelést nem fogadja el, így az Egyedi Szerződés nem jön létre.

Termék ára és egyéb díjak

1. A Vállalkozás a Honlapon feltünteti az egyes termékek vételárát, mely a honlapon az ár mellett feltüntetett pénznemben értendő vagy a Megrendelő által Megrendelésben kért egyedi ajánlatban megjelölt ár, ha a Társaság azt írásban elfogadja, vagy az e-mail útján leadott Megrendelésben szereplő Termékre vonatkozó ár, melyet a Társaság ajánlatában jelöl meg, amennyiben a Megrendelő az ajánlatot elfogadja vagy 2 napon belül nem utasítja el vagy a Megrendelő átveszi a Terméket.

2. A Vállalkozás az Egyedi Megrendelés és regisztráció során a megadott adatok alapján megadja a szállítási díj összegét, mely helytállóságáért a Vállalkozás csak akkor áll helyt, ha a Megrendelő az ehhez szükséges összes információt helyesen adta meg.

3. Amennyiben a Vállakozás minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlapon felületére, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os ár, akkor a Szolgáltató nem köteles a megrendelést hibás áron visszaigazolni, vagy az Egyedi Szerződést teljesíteni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására, az Egyedi Szerződéstől határidő nélkül elállni és felajánlhatja a helyes áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében Megrendelőnek joga van nem elfogadni a módosított ajánlatot. Hibás ár alatt értjük azt az árat, amin a vállalkozónak nincs meg a szerződéses akarata a szerződés megkötésére. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben jelen Ászf. eltérő rendelkezése hiányában nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.

Bankkártyás fizetés, BARION bankkártya elfogadás

3.1 A felhasználó rendelésének árát BARION bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki. A bankkártyás fizetés során a webáruház a Felhasználót a BARION rendszeréhez irányítja, ahol a fizetést elvégezheti.

A webshop a bankkártyás fizetés során banki információkat nem kezel, a fizetéssel kapcsolatos bizalmas bankkártya információkat nem ismeri meg. A sikeres kifizetés után a BARION rendszer a Felhasználót a webshopba visszairányítja, a Felhasználó a kifizetett megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Szerződés felmondása vagy elállás nem fogyasztó Megrendelő esetén


A jelen Ászf. szerint létrejött Egyedi Szerződést az egyedi szerződés eltérő rendelkezése hiányában, az Egyedi Szerződést a Felek nem jogosultak súlyos szerződésszegés hiányában felmondással vagy elállással megszüntetni. Az Egyedi Szerződés megszüntetése esetén a Felek kötelesek egymással elszámolni, e körben a Megrendelő köteles a szállítási díjat viselni.

Vegyes rendelkezések

1. A Megrendelő az Egyedi Szerződés létrejöttével kötelezettséget vállal arra, hogy sem a jogviszony fennállása alatt, sem annak megszűnésétől számított 5 éven belül a Vállalkozó által alkalmazott munkavállalóval, volt munkavállalóval, megbízottal vagy alvállalkozóval, korábban Megbízottal vagy alvállalkozóval vagy a Vállalkozás beszállítójával sem közvetlen, sem közvetett módon nem lép a Vállalkozással azonos vagy hasonló tevékenységi körbe tartozó feladat ellátására irányuló üzleti, megbízotti, vállalkozói, vagy munkajogi jellegű jogviszonyba, ennek megsértése esetén a Megrendelő munkavállalónkként, megbízottanként vagy alvállalkozónkként 1.000.000,- Ft, azaz egymillió forint kötbért köteles a Vállalkozónak megfizetni. A Felek jelen bekezdés vonatkozásában többek között közvetett jogviszonylétesítésnek minősítik azt az esetet, ha a Megrendelő, tagja, vezető tisztviselője vagy ezek közeli hozzátartozója vagy ezen személyek által tulajdonolt társaság köt szerződést munkavállalóval volt munkavállalóval, megbízottal vagy alvállalkozóval, korábban Megbízottal vagy alvállalkozóval.

2. Vállalkozó köteles a Megrendelőt haladéktalanul értesíteni minden olyan körülményről, mely a vállalkozás eredményességét, vagy kellő időre való elvégzését veszélyezteti vagy gátolja. Az értesítés elmaradása vagy késedelmes közlés esetén annak következményeit a Vállalkozó viseli.

3. A Megbízó és a Vállalkozó a tudomására jutott üzleti titkot köteles megőrizni, üzleti titoknak minősül minden olyan információ vagy adat, amely az egyedi szerződés teljesítése vagy előkészítése során tudomásukra jut.

4. Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv és a magyar hatályos jogszabályok irányadók, jelen Ászf. alapján létrejövő jogviszonyra a magyar joghatóság kikötött, kizárólagos magyar bíróság jogosult kizárólagosan eljárni.  A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.

Fogyasztókra vonatkozó külön rendelkezések

Amennyiben a Megrendelő Fogyasztónak minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvényben (a továbbiakban: Ptk.) 8:1. § (1) bekezdésének 3. pontjában meghatározottak alapján, úgy rá és a vele kötött Egyedi Szerződésre az Ászf. jelen IX. fejezetben megjelölt eltérésekkel alkamazandó, ekként a jelen Ix. számú fejezetben írt szerződéses feltételek nem vonatkoznak a nem Fogyasztónak minősülő megrendelővel kötött szerződésekre.

1. A Vállalkozás tájékoztatja a Fogyasztó Megrendelőket az alábbi információkról:

a. Vállalkozás adatai:
Név: Tündérvíz Korlátolt Felelősségű Társaság (2336 Dunavarsány, Erőspuszta tanya 034/27 Hrsz.; adószám: 32712944-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-237832., telefonszám: 70-263-6072 ; 20-9-758-586, e-mail cím: info@tunderviz.hu

b. A Vállakozás a szolgáltatást a jelen ÁSZF szerinti tartalommal létre jövő Egyedi Szerződés alapján az abban foglalt feltételek szerint teljesít, abban az esetben, ha a Megrendelő szerződéses kötelezettségeit maradéktalanul teljesítette,

c. A Vállalkozás az Egyedi Szerződés létrejöttét követően nem jogosult a vételárat módosítani, a Honlapon feltüntetett árakat alkalmazza a megrendelt termékekre

d. A Vállalkozás a szolgáltatásért a fogyasztóval szemben a szolgáltatásért az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet szabályozza, a jótállás időtartama a szolgáltatáséért fizetett vállalkozói díj összegétől és rendeltetésétől függ, a Vállakozás tájékoztatja a Megrendelőt, hogy az általa Honlapon forgalmazott víz, ásványvíz és üdítőital termékek és ezek csomagolása nem minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet és 10/2024. (VI. 28.) IM rendelet hatálya alá tartozó tartósfogyasztási cikknek, eként a Szolgáltatót ezekre vonatkozóan jótállás nem terheli és jótállást ezen termékekre a Szolgáltató nem vállal. Ezen túlmenően az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet hatálya alá tartozó, 1. számú mellékletben felsorolt terméknek minősül a vízadagoló automata, melynek adásvétele esetén a jótállás időtartama:
i.) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
ii.) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
iii.)) 250 000 forint eladási ár felett három év.

e. A Fogyasztó fogyasztóvédelmi panaszát írásban a Vállakozás székhelyére címzett postai küldemény útján jelentheti be joghatályosan, melyet a Vállalkozás 30 napon belül bírál el.

f. A fogyasztónak minősülő Megrendelő kellékszavatossági igények közül elsősorban a kijavítás vagy kicserélés jogát gyakorolhatja.

g. A fogyasztó jogosult a fogyasztói panaszával kapcsolatban a Kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testülethez fordulni, a Vállalkozás székhelye szerint a Pest Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület, Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2. e-mail címe:  pmbekelteto@pmkik.hu

2. A fogyasztó jogosult az Egyedi Szerződéstől vagy Egyedi Megrendeléstől a Termék átvételét követő 14 napon belül a Vállalkozáshoz címzett a jelen Ászf-ben megadott székhelyére címzett postai küldeményben vagy e-mailben indokolás nélkül elállni, mely esetben a Megrendelő a szállítási és visszaküldéssel járó szállítási és csomagolási díjat köteles viselni.

3. A Fogyasztó jogosult a Megrendelését az Árajánlat elfogadása előtt visszavonni ajánlati kötöttség nélkül.

Dunavarsány, 2025. január 2.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Békéltető Testületek elérhetősége: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Szolgáltató székhelye szerint illetékes Testület a Pest Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1) 792-7881
Fax száma: (1) 792-7881
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
 
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Küldje el kérdését, üzenetét!

Kollégánk hamarosan válaszol Önnek. Kattintson a gombra!

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0